کسری

پسر گلم

کسری

پسر گلم

کاسه داغ تر از اش

نمی دونم این موضوع رو چه جوری شروع کنم  ولی جدیدا اتفاقاتی داره می افته تو اکثر وب لاگ ها که می ری یا دارن تسویه حساب می کنن یا دیگران رو خراب میکنن یا این که اگه برای کسی نظر میذارن به جای این که در مورد وب لاگ نظر بذارن تا صاحب وب لاگ بدونه از این به بعد چه کار کنه که بازدید کننده های بیشتری داشته باشه عقده های روانیه خودشون رو نشون می دن چون شما بازدید کننده ها رو دوست خودم می دونم  یه خواهش که اولا شما هم من رو مثل دوست خودتون بدونید بعدشم خواهشا وب لاگ من رو مثل وب لاگ بقیه ندونید که بخواهید هر نظری بذارید چون من به اونا اهمیت نمیدم پس لطفا با این کارا نه وقته خودتون رو بگیرید نه وقته من رو و با گذاشتنه نظراتتان در مورده وب لاگم مرا خوشحال نمایید

نظرات 5 + ارسال نظر
هم دانشگاهت شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ

این رو به خاطر خودت نوشتم.
تو یه دختری و این کارا ازت بعیده

[ بدون نام ] دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

تو یه قلب پاک می خواستی ایناهاش
عاشق و هلاک می خواستی ایناهاش

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
خوبی خانم محترم
به به به به چه خانم با شخصیتی
با من ازدواج می کنیدندنده؟

aagh شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ http://aagh110gh.blogfa.com/

rastesho bekhaei ja khordam
in weblog , taghriban baeeid bood
vali khob be har hal
be cheshmam etemad daram
آفرین
عالیه
موفق و موید باشی
امید وارم همیشه و در همه حال قطار زندگیت روی ریل های موفقیت در حرکت باشد.

محسن پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام
خوبی؟
یه وقت این وبلاگو به روز نکنی ها
زشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد