کسری

پسر گلم

کسری

پسر گلم

وقتی مردان می گوبند... یعنی:؟

این یک کار مردونه است.

یعنی تو این کار هیچ منطقی درست نیست و تو هم سعی نکن دلیلی برایش پیدا کنی

می خواهی تو درست کردن شام کمکت کنم؟

یعنی: پس چی شد این شام؟چرا رو میز اماده نیست.

چه فکر خوبی!

یعنی:این کار شدنی نیست و من کل روز رو برات کرکری می خونم وحالت رو می گیرم.

بله عزیزم یا حتما حتما!!

یعنی:این یکی اصلا معنی نداره و چون هیجان زده شدم از دهنم پریده

زنم منو درک نمی کنه!

یعنی :همه قصه ها و خاطره های منو شنیده و دیگه خسته شده

ماجرایش طولانیه و سر فرصت برایت تعریف می کنم

یعنی: اصلا خودم هم نفهمیدم چی شد

من اخیرا خیلی ورزش می کنم

یعنی: باتری از راه دور تلویزیون تمام شده

دست پخت تو مثل مادر مرحومم می مونه

یعنی:تو هم که غذا رو می سوزونی

چه جالب!

 یعنی: اخ که چه قدر حرف می زنی

دلم برات تنگ شده!

یعنی:نمی تونم جورابامو پیدا کنم. بچه ها گشنشونه و....

ما تو کار خونه مشارکت می کنیم!!

یعنی:من ریخت و پاش می کنم او جمع وجور می کند

منظورت چیه؟ تو که لباس داری؟

یعنی:یادت رفته چهار سال پیش برای خودت لباس خریدی

اینا مطالبی بود راجع به طرز رفتار اقایان بره این که رفتارای اقایان بره خانومها سو تفاهم نشه گفتم که یه وقت سوتفاهم پیش نیاد که اقایون خیلی دوستشون دارن (این شوخی بود)

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ق.ظ

داشتیم خانومی؟
یعنی من اینجوری ام؟

محسن پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ

مهم اینه که من دووووووووووووووووووست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد